All by myself

Har legat i sängen och kollat på film hela morgonen. Jag hittade några gamla Mary-Kate och Ashley Olsen filmer igår. Så dom ska jag nog fördriva dagen med. Har ju inte varit "ledig" en enda dag under lovet. Så nu känner jag att jag behöver en dag för mig själv.
 
Mamma har lånat några böcker också. Bland annat Fatta eld, ni vet den andra delen av Hungerspelen. Så jag ska nog ta och läsa den om jag orkar. Har läst den en gång innan, men då hade jag bara två dagar på mig eftersom att jag hade lånat den av en kompis som ville ha tillbaka den ett visst datum. Så det blev ju lite stressigt.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

skiiet fiin & häftiig biild! ((:

Svar: Taaack! Råkade faktiskt ta den av misstag ;)
brunetternas.blogg.se

2012-06-30 @ 00:33:58

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0