4/6

Förlåt för att jag inte bloggade igår. Var upptagen hela dagen.

Ända sedan jag kom hem idag så har jag suttit och skrivit på en ny berättelse som jag började på igår kväll. Har ju skrivit berättelser i drygt 6 år, men detta är första gånger jag blir hyfsat nöjd. Än sålänge i alla fall.

Snart ska jag ta itu med en SO läxa också, blogga ännu mer, och senare ikväll blir det ett Bodypump pass. Så ser i alla fall mina planer ut för resten av dagen.




Engla har blivit så gammal så hon orkar nästan aldrig leka med andra hundar nu för tiden. Men kusinernas katt Sigge däremot har hon fortfarande tid för. Lite synd bara att han inte bryr sig om henne alls ;)

Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0