The dark knight rises

Jag kom hem strax efter 12 och då var jag så trött att jag höll på att falla ihop mitt på köksgolvet. Men jag piggnade till efter att ha tagit en lång kall dusch och fått i mig några glas vatten. Jag satte mig framför datorn och tänkte koppla av till gamla goa Lilo och Stitch. Men precis när jag satt på filmen fick jag ett sms från Armin som undrade om jag ville hänga med och se Batman - The dark knight rises, på bio. Och det ville jag ju såklart. Gjorde mig i ordning på en kvart och tog sedan bussen till Allum där jag mötte upp Armin och hans kompisar. Sedan åkte vi till biografen och köpte biljetter. Två av hans kompisar åkte hem så det blev bara jag, Armin och Montadar.
 
Jag rekomenderar absolut denna filmen. Detta är helt klart min nya favvo trilogi.
 

Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0