Stay the night

Igår var jag som sagt med Hannes, Johan och Hugo. Även Herman var med. Dom kom hem till mig strax innan klockan ett har jag för mig. Så var vi hemma hos mig en stund. Skojjade lite med Elliot och hans kompis, spelade tvspel, "brottades" osv.
 
Vid fem tiden gick vi och åt Thaimat. Det var verkligen hur gott som helst, även om vi hade ganska ont i magen efteråt. Så gick vi hem till Hannes och Herman. Hoppade på deras studsmatta och kollade på film. Sedan åkte jag hem för att hämta tandborste och sånt eftersom att vi skulle sova över. Och när jag kom tillbaka tittade vi på en till film. Sedan klättrade vi upp på deras loft och hängde där ett bra tag.
 
Gick och la oss vid 3 tiden och nu är jag hemma igen. Ska nämligen träffa Melissa idag, och vi vill hinna ses så länge som möjligt eftersom att vi inte har träffats på jätte länge. Och imorgon åker hon till Spanien så då kan vi inte träffas på ännu en vecka.
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0