Samlare

Jag vill börja samla på något. Har försökt göra det förut, men det skiter sig alltid. Ett tag samlade jag på nagellack, läppstift, iPhone skal och underkläder. Men tillslut fick jag så mycket av allt, så jag fick nästan inte plats med mer. Knästrumpor är något jag har börjat tycka mycket om nu under dom senaste veckorna. Det passar kanske bra nu när det snart är höst. Och jag föredrar att ha på mig kjol eller shorts, så då kan jag ju ha det plus ett par knästrumpor när det är kallt ute. Lite synd bara att jag har över 50 byxor som kommer förbli hängande på sina galgar om jag börjar samla på knästrumpor av alla slag. Men det lär väl komma en dag då jag tröttnar på det också. Samlar ni på något?
 
Kolla in mitt fina skrivbordsunderlägg. Lite fult charmiga tjejer på bilden
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0