Ord och flera visor

Jag gick hem till Melissa i förmiddags. Vi låg i sängen och pratade om en massa saker som hänt dom senaste veckorna. Sedan pysslade vi med lilla Elvira. Och så gjorde vi lite tjejsaker.
 
Framåt eftermiddagen gick vi hem till mig. Duschade, bytte om och gick sedan till Vallhamratorg. Där köpte vi plättar och någon slags sprutgrädde. Så satt vi och mumsade på det ett tag innan vi började gå hemåt igen. På hemvägen sjöng vi och hade oss. Folk måste ha trott att vi var galna, haha. Jag tänkte lägga upp ett klipp på när vi gick runt och sjöng, men jag vet ju som sagt inte hur man ska lägga upp egna klipp på bloggen. Så om ni är jätte nyfikna finns videon på facebook. Men ni går inte miste om något speciellt om ni inte kollar. Varken jag eller Melissa är några sångfåglar :p
 
 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0