Morgondagens resmål

Jag ska åka till Öland med familjen imorgon för att hälsa på min farfar. Ni kanske minns att jag var där någon gång i slutet av april tillsammans med Melissas familj? Denna gången åker inte dom med, vilket är lite synd. Det är mycket roligare när man är många där. Men jag ska inte klaga. Vi åker ju trots allt bara dit en gång om året. Förutom i år då vi som sagt åkte dit i april för att fira farfars 75 årsdag.
 
Jag vet att det finns datorer där. Men dom är väldigt sega, så speciellt bra uppdatering kan jag redan nu säga att det inte blir. Så jag ska försöka fixa några tidsinställda ikväll om jag inte kommer hem försent, men då måste ni ju säga vad ni vill att jag ska blogga om. Det kan vara nästan vad som helst: Shopping som jag inte lagt upp, olika tips, saker ni inte visste om mig? Ni bestämmer ;)
 
Bilder i repris
 

Kommentarer
Postat av: nnnina

Shopping med priser och affär :DDD

2012-07-27 @ 23:31:51

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0