Kassa bilder

 
Igår strax efter att alla hade gått hem ringde Lollo och Alicia och frågade om jag ville ses. Så jag åkte och mötte upp dom. Vi tog spårvagnen in till stan och åt på Subway. Satt och pratade där inne ett bra tag eftersom att Alicia försökte slå rekord i att äta långsamt ;) Sedan gick vi och tittade på smink och hudprodukter och sånt. Nästan alla affärer hade hunnit stänga, så vi gick till donken och köpte mjukglass. Så gick vi och satte oss på en bänk vid kungsportsplatsen.
 
Alicia hittade en kvarglömd påse som vi började rota i för att hitta namn eller legitimation. Men allt som fanns var några nyköpta saker, kvitton, nycklar och konstiga prylar. Så vi tog med påsen till polisen som tog hand om den.
 
Sedan gick vi runt ett tag. Jag köpte dammsugare och barnmat som jag och Lollo delade lite på. Sedan gick vi till ActionPark och kollade på några sjukt duktiga killar som skejtade. När vi tröttnade på det så gick vi upp på "taket" på Bergakungen. Flamsade runt där uppe tills vi blev popcornsugna. Så jag gick och köpte popcorn inne på biografen. Och när vi skulle gå hem så träffade vi några från Libanon. Pratade med dom en stund och sedan skildes vi åt.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0