Insekter jag tycker om

 
Jag blev stucken på foten av en geting när jag var 6-7 år gammal. Och jag tror att jag fick en allergisk reaktion för jag var jätte svullen i flera dagar. Men sedan dess har jag alltid tyckt om getingar, humlor och bin. Jag blir rent av förbannad när någon försöker döda dom. Flugor är också något jag tycker mycket om. Det började också när jag var 6-7 år gammal, på öland när jag hade varit inne hos kalvarna och låtit dom suga på min hand. Då samlades det en massa flugor som kröp runt i salivet. Jag tyckte att det var jätte mysigt eftersom att det kittlades så mycket. Och sedan dess har jag inte haft något emot att ha flugor i maten, på kroppen osv.
 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0