Gårdagens shopping

Igår på förmiddagen åkte jag in till stan och mötte Alicia. Sedan åkte vi hem till henne. Hade aldrig varit där förut eftersom att hon precis hade flyttat, och jag blev helt kär i hennes hiss! Det var en sån där gammal hiss som ser ut som en bur. Med galler och så. När jag flyttar hemifrån så vill jag absolut bo i en lägenhet med en sån gammal hiss ;) Så var vi i alla fall hemma hos henne i två timmar drygt. Sedan åkte vi in till stan och mötte Hugo. Gick runt och shoppade lite. Och någon timme senare kom Johan och Hannes. Vi åt på donken och åkte därefter hem till Hannes där vi kollade på tv och hoppade på studsmattan. Och strax innan åtta åkte jag hem.
 
Ni måste verkligen börja tröttna på att se allt jag köper hela tiden. Vill ni att jag ska sluta lägga upp bilder på mina inköp? 
 
 

Kommentarer
Postat av: Din bejb Ida <3

NEJ DU SKA FORTSÄTTA !
puss gumman ! Älskar dig ❤<3

Svar: Haha, får se :)Puss på dig hummerpung <3
brunetternas.blogg.se

2012-07-20 @ 11:50:15
Postat av: Anonym

NEEJ! Det e jätte kul o se ! Forsätt, haters gonna
Hate, as simple as that !  saknat dig!

2012-07-20 @ 15:13:05
Postat av: fashionwear

Hej! Undrar bara vart du har köpt fransvästen. Grymt bra blogg iaf! Ps, kan du inte skriva var din shopping kmr ifrån o vad den kostar för du har otroligt snygg stil!!!

2012-07-26 @ 12:18:15

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0