Gammal vänskap dör aldrig ut

Jag var hemma vid 11 tiden. Då bestämde jag och Amanda att vi skulle ses, eftersom att det var så sjuuukt längesedan! Vi tog bussen in till stan klockan ett. Så gick vi runt och kollade i en massa affärer. Jag letade desperat efter ett par skor som jag så gärna ville köpa, men dom fanns ingenstans. Vi båda fyndade lite underkläder i alla fall. Så ingen av oss åkte hem tomhänt.
 
På hemvägen tog vi en sväng förbi Marias video och hyrde två filmer. Ligg med mig och Change-up, varav Change-up var den enda som egentligen var värd att se. Under filmerna satt vi och tjockade oss till max. Vi hade varsin skål med glass, varsin kaka, en skål med massa choklad och en burk med Jelly beans. Så efter filmerna var vi båda riktigt proppmätta. Vi låg i min säng ett tag. Pratade, kollade i en gammal skolkatalog och jag masserade Amanda en liten stund. Även om jag kanske inte var så duktig på det ;)
 
Jag följde med henne till busshållplatsen för några minuter sedan. Den här dagen har verkligen varit lyckad :D
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0