Färger på natten

Igår var jag på auktion med mormor, mamma och våra kompisar. Jag fyndade en stol för femtiolappen som jag ska slipa, måla och klä om. Sedan ska jag byta ut den mot min nuvarande skrivbordsstol - som egentligen är en köksstol.
 
Framåt kvällen kom grannarna och hälsade på. Johnny och Maria satt ute och fikade med mina föräldrar, medans Anton (grannpojken) satt inne i vardagsrummet och pratade med mig och Elliot. Sedan gick vi ut för att visa dom runt i området. Vi gick ner till havet, förbi torget och tillbaka till huset. Då åkte dom hem och vi gick ner till havet igen och ut på några klippor där det var grillning. Men det blåste så mycket, så ingen av oss ville sitta där och äta. Därför gick vi och köpte pizza och spenderade resten av kvällen vid köksbordet.
 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0