Borta bra men hemma bäst

Äntligen är jag hemma :D
Jag har längtat hem så otroligt mycket. Redan andra dagen insåg jag att jag knappt skulle stå ut. Saknade alla mina vänner, min säng, bloggen, ja till och med regnet som jag tycker så mycket om. Min vecka i Turkiet var kanske inte den bästa. Värmen kom som en chock och jag är inte så mycket för att resa med familjen. Speciellt mycket shopping blev det inte heller. Gjorde mig av med sammanlagt 200 svenka kronor vilket inte är mycket alls.
Kom i alla fall hem den 11/7 på natten. Alltså igår. Jag gick och la mig så fort jag kom hem men somnade först efter 3 timmar. Vaknade vid 9 tiden, tog på mig och gick hem till Anton.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0