Amigos

Igår gick jag på bio med Johan, Hugo, Enzo och Hannes. Vi träffades utanför biografen en timme innan filmen började för att hämta ut biljetterna. Sedan gick vi för att köpa något gott och äta lite. Men vi var i affären så länge så vi hann inte med att äta. Vi såg The Dictator som var hur rolig som helst. Den rekomenderas verkligen!
 
Efter filmen gick vi till Subway för att äta. Eller alla utom jag köpte en macka eftersom att jag inte orkade stå i kö. Men jag fick ändå smaka på dom andras så jag klarade mig bra :D Sedan gick vi runt i stan tills klockan var runt nio. Då åkte Enzo hem och så tog vi andra bussen till vår gamla skola. Vi spelade fotboll, basket och gjorde lite andra saker. Sedan satt vi och pratade ett bra tag innan Hannes var tvungen att gå hem. Så stannade jag kvar med Hugo och Johan. Vi satt och pratade ännu längre och stack hem strax efter tolv.
 
 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0