Slösa pengar för att må bra och bli glad!

Hellooooo bloggen! :)

Sorry för dålig uptadering, men var i stan hela dagen idag, dock köpte jag ingenting typ.... Men det är inget att sura över för jag ska till stan med mamma imorgon igen, och sen ska jag till stan med Louise på tisdag.

Alla har ju typ köpt allting så det är nästan inget kvar. Ingen idé att ha rea då...? Jag tycker bara att det är stressigt och allt tar bara slut. Men lite bra är det ju...


Köpte dessa örgenhängen - från Ur&Pen


Sen åt vi (jag och min kompis) på någon restaurang, som jag inte vet namnet på. Jag tycker inte att det var värt pengarna (168 kr). Tyckte inte att det var så gott - okej. Jag gillar i vanligafall friterad kyckling, men jag gillar bara filé, annars gillar jag inte kyckling...

Nu ska jag gå och ta en dusch,

Puss!


Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0