Urbanears/Öronmuffar

Jag kom nyss att tänka på att jag inte har använt mina urbanears. En eller två gånger har jag använt dom kanske. Och båda gångerna var när jag skulle gå hem till M&M. En promenad på 2 minuter. Annars har dom bara legat i väskan.
Men nu när jag skulle gå ut i förrådet för att leta reda på en sak så kände jag att jag frös så mycket om öronen. Och eftersom att jag inte orkade leta fram en mössa så valde jag att ta på mig hörlurarna i hopp om att dom skulle värma lite. Och dom funkade faktiskt grymt bra som öronvärmare. Det har jag inte allt märkt förut. Så nu blir det att använda dom när det är som kyligast ute.




Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0