This is how I look today

Hej alla läsare! :)

Hur har eran dag varit ? Min dag har varit helt okej. Träffade ett par gammla kompisar. Vi har inte träffats så mycket den senaste tiden, senaste gången jag träffade de var under nyår, innan dess var det typ 100 år sedan vi träffades, haha. Så vi har bestämmt oss för att ses lite oftare. Saknar de tiderna!

Skulle visa ''dagens dresscode'', men ingen orkade ta kort åt mig, och min spegel var för liten, haha. Så ni får ''dagens facelook'' istället. ;)

Jag körde på mittbena idag. Satte upp håret i en ''boll'' där bak och lockade luggen. Jag har nästan ALDRIG mittbena, typ första gången på 8 (?) år, haha.





Puss!


Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0