This is awesome



Långa pratstunder- Jag älskar verkligen att sitta och prata ut om allt möjligt med mina underbara vänner. Att bara få var i lugn och ro och prata tills man blir helt torr i munnen. Det är hur underbart som helst. Det spelar inte så stor roll om man bara är två stycken, eller om man är en hel grupp. Men långa pratstunder är helt klart underbart.

Sociala människor- Jag hatar när en sån där pinsam tystnad uppstår. Då man liksom står och tittar på varandra utan att finna några ord. Därför är det ju underbart med sociala människor. Jag försöker själv att prata när det kommer till att träffa nya människor. Men ibland så går det ju bara inte, när den andra personen bara ger en kalla och trista svar, och själv inte frågar något.

Mitt schema- Detta är nog det bästa schemat jag haft på två år. Inte överdrivet långa dagar och lektioner. Rätt så långa raster också. Och det är ju riktigt skönt. Vad mer behöver jag säga?


Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0