Ska jag ? Eller ska jag inte ?

Hallou alla läsare!

Står ni ut med snön nu alla göteborgare ? Det gör inte jag iallfall, vill bara att den ska bort..
Igår åkte jag till frisören och klippte mitt hår. Inget så där jätte speciellt, klippte bara topparna och klippte det lite mer uppklippt. Kan ta kort på det senare om ni vill ?

Asså jag ska ju färga håret rött. Men jag är fortfarande osäker, så min mamma vill inte att jag färgar det och sen ångrar mig och färgar tillbaks det, för det skulle bara slita sjukt mycket på håret. Därför kommer jag börja med att slinga en eller två små slingor bara för att se hur det blir, och om jag gillar det färgar jag det helt...



Mina vackra toppar, efter att jag klippt mitt hår! Åhhh, så... oslitna (??) haha! De var jätte slitna och fula innan.


Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0