Reading studyhall

Gormorgon alla underbara!
Jag gjorde mig i ordning lite snabbare än vad jag brukar. Så jag kände att jag kunde försöka hinna med ett litet inlägg nu. Jag ska börja gå mot skolan om kanske 10-15 minuter. Bussen går 56, så jag har inte jätte bråttom. Första lektionen  har vi bara tyst läsning i en timma. Kan det bli mer trist? På morgonen kan man väl inte bara sitta och läsa. Då lär det ju inte ta lång tid innan man somnar. Nej men sluta klaga nu Offi. Nu måste jag skriva något positivt om det också. Så... läsning kan ju vara lite härligt ibland också. I alla fall när man har en riktigt bra bok, som jag har. Nämligen Simon och ekarna. Jag tyckte att filmen var så himla bra, och de flesta tycker att boken är ännu bättre. Så varför inte ge den en chans? ;)


Sämsta bilden, men kanske bättre än ett helt bildlöst inlägg i alla fall.


Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0