Prat om Engla

Jag känner att jag verkligen vill åka iväg någonstans nu. Jag orkar inte med gamla trista Göteborg. Det var säkert 5 år sen jag sist var på semester i ett varmt land. Innan vi skaffade Engla så reste vi jätte mycket. Men det är ju inget jag ångrar. Det var ju jag som tjatade om hund så länge. Och så fick jag som jag ville. Så det ska jag väl vara glad för. Dock är det inte jag som tar hand om henne längre. Jag går aldrig ut och går med henne, utan det gör föräldrarna. Sover och leker med henne kan väl hända att jag gör. Men i övrigt så lägger jag inte ner så jätte mycket tid på henne. Vilken matte jag är då :s


För 5 år sen var sötnosen så liten att hon fick plats i en hand. Minnen!


Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0