Modell: DLM2262/10


Jag tänkte tipsa om Philips "Powerstation". Man laddar upp den helt vanligt och när den är full laddad så kommer den innehålla lite mer än två fulla laddningar. Du kan alltså låta din telefon laddas ur två gånger. Den är från början en laddare till ipods. Men den går även att användas till iPhones. Jag har jätte stor nytta av denna lilla underbara saken eftersom att jag är inne på min iPhone jämt och ständigt. Så batteriet är ju helt urladdat när jag kommer hem från skolan till exempel. Detta har då blivit min räddning. Jag älskar den!








Mamsen köpte den till mig för endast 799 spänn. Så sjukt värt kan jag lova er! 



Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0