Man gör alltid saker man ångrar...

Hello bloggen!

Sorry för dålig updatering, men jag kom faktiskt precis hem. Jag var hos ''K'' ungefär hela dagen. Vet inte om det var så jättesmart att träffa personen... Första och sista gången...? Vet inte riktigt. Jag är inte så jättesmart när det gäller ''sånt här''. Måste nog prata med en vän eller så och se vad de tycker...

IALF, över till något ni fattar, haha. Jag gjorde inte så mycket annat än att vara med den personen. Vi var ute ett tag sen så följde jag med ''personen'' hem. Vad har ni läsare gjort då ? :)


Hahaha. Valde bara någon bild för att inlägget inte skulle bli för tråkigt... :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag frågade detta i inlägget innan men du kanske inte såg det. Ja undrar bara var du har köpt den ljusrosa tröjan från. Den var verkligen jättesöt!!! O om du säger att dina vänner gillar o härma dig så är det bara för att du har en så sjukt snygg stil!! Men jag känner varken dig eller offi.

2012-01-16 @ 16:43:29

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0