Lite om vad jag har gjort de senaste dagarna...

Helou läsare! :)

Nu är jag tillbaka och kommer börja blogga som vanligt igen. Behövde bara en liten bloggpaus..
Ialf, igår åkte jag och lollo till stan, jag köpte en kofta och en tröja och något läppbalsam/läppglans. Orkar inte lägga upp det nu, blev inte så nöjd med det, men eftersom att det ändå var så billigt så köpte jag de bara... :P

Men ska iväg till stan imorgon igen med mamma så jag kan lägga upp det tillsammans med det jag kommer köpa, om jag nu kommer köpa något...

Juste, idag kom oxå min pappa hem. För er som inte vet så har han varit bortrest mer än en månad, så det är väldigt kul o se honom igen. :D



Haha, igår när jag och Louise var och fikade inne på EXPH (min egen förkortning...)


Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0