Lite ändringar i ansiktet....

Åhhh, vill pierca mig igen! Förut ville jag pierca mig i näsan, nu vill jag pierca mig typ VID läppen ELLER i tungan. Vet inte varför, men blev plötsligt ''sugen'' på det. Ska ändra en ''grej'' i ansiktet, och tyckte att det skulle bli så sjukt snyggt med en piercing vid läppen till(eller i tungan). Funderar fortfarande på att pierca mig i näsan, men är mer sugen på en piercing vid läppen just nu.

Något som jag är 100 % säker på, det är en piercing i naveln. Så sjukt snyggt! Det är lixom ett måste! ;) Dock kommer jag inte att göra det nu, för risken är väl rätt så stor att man får någon infektion eller något sådant ? Så jag kommer att göra det när jag blir typ 15 år.



HAHA, den är photoshopad! Sjuukt fail! Men orkade inte göra bättre än så..


Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0