Kan nästan inte hålla mig längre....

OMG! Imorgon ska jag klippa håret och på söndag ska jag färga det. Orkar inte vänta längre, vill bara göra det nu... Jag har ju färgat håret flera gånger innan, men jag är lika nervös varje gång. Denna gången ska jag färga det helt annorlunda(kanske). Antingen så färgar jag det brunt, asså lite ljus brunt, ELLER rött. Vad tycker ni ?! Jag har funderat på att färga det rött i flera månader, men aldrig riktigt vågat.... Isåfall vill jag ha det RIKTIGT ljust, eller mörkt (röd).

ÅHHHH, asså jag kan inte bestämma mig, får ta och fundera på det tills söndag....


HAHAHAHA.
Ialf, bort med det gamla håret! :D



Kommentarer
Postat av: Emelie

RÖÖÖÖÖD! :D

2012-01-20 @ 20:48:41

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0