It´s friday

Fredag! Underbart, verkligen. Jag har som sagt inga planer för helgen. Men man hittar väl alltid på något. Kanske blir det att ligga hemma i ett varmt bad, åka till stan eller träffa någon.
Nej nu kom jag på vad jag måste göra. Jag har inte ätit sushi på hur länge som helst, så det måste jag absolut se till att göra. Det har ju varit min favorit mat så länge jag kan minnas. Jag blir riktigt hungrig av att bara tänka på det. Synd bara att alla mina underbara vänner inte gillar sushi. Jag får väl ta en lunch med mamsen då.




Kommentarer
Postat av: louise

Nehe du, jag älskar sushi! vi får ta och dra in till stan snart känner jag! ;)

2012-01-20 @ 17:55:34

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0