Så kan det gå...

Haha omg, skit rolig/konstig grej hände igår. Jag och lollo skulle fika igår. Men det cafét hade inte öppnat än som vi ville fika på (starbucks), så vi gick till Expresso house. Men då fanns det inte det Louise ville ha, därför ville hon gå till en annan Expresso House som låg lite längre bort, men det ville inte jag. Så vi gick till ännu ett annat café, men där fanns det inte heller de ''sakerna'' Lollo ville ha. Så hon stack ut, och när jag gick efter var hon inte där, så jag trodde att hon hade gått hem (hon hade egentligen gömt sig runt hörnet), så då gick jag ''oxå'' hem. Och efter det hade hon tydligen letat efter mig i en timma typ. Och det dumma var att hon inte hade sin mobil med sig, så vi kunde varken ringa eller smsa varandra >.<

Haha asså så sjuuuukt fail!


Hahahaha. ''Gammal'' bild på mig och Lollo. Kolla hennes min! Så söt, haha! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

mrn gå och dö aida XD

2012-01-24 @ 15:21:30
Postat av: Anonym

ESPRESSO HOUSE inte expresso HAHAHAH

2012-01-25 @ 13:58:02

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0