2012 - Nya misstag, nya beskymmer...

Ja.. jag har redan gjort mitt första misstag....

Gott nytt år allihopa!! :D

Haha, kanske lite sen att säga det nu, men jag har faktiskt inte haft tid att göra det innan. Hade en jätte mysig/kul kväll tillsammans med familjen, och några vänner. Bara jag som typ älskar att se när alla dricker och blir fulla ? :P Haha, så jävla kul, enligt mig!

Lyckades fånga lite bilder på fyrverkerierna, men jag tror att alla såg fyrverkerier igår, så det är nog inte så intressant med en massa ''dåliga'' bilder på de ? Men jag lyckades iallfall fånga en SKIT HÄFTIG bild, precis när den skulle ''explodera''.



Erkänn coooool ?! Haha, jag tycker att den var skit häftig iallfall! :D
Ser nästan inte ut som ett fyrverkeri, men ändå!

PS: Shoppingen kommer ikväll!


Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0