Sportlife

Åh, jag är så himla förväntansfull!
I mars ska jag nämligen få ett gymkort på Sportlife. Hur underbart som helst! Jag har bara gymmat en gång innan, och det är något av det roligaste som finns.
Jag har länge försökt hitta någon rolig sport. Men av alla sporter jag testat på så har jag inte hittat någon som jag riktigt fastnat för. Så ett gymkort kommer bli alldeles perfekt! Vilka underbara föräldrar man kan ha då ;)

Det finns ju ett gym precis vid skolan. Så jag kommer nog gå dit 2-3 gånger i veckan, alltså de dagar som vi slutar lite tidigare. Annars kommer jag nog hålla till i Partille där mamsen jobbar. För då kan jag ju bara få skjuts hem när hon slutar jobbet!




Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0