My days

Hallou bloggen!

Har varit lite upptagen de här dagarna, därför har jag inte bloggat. Jag mår nästan dåligt när jag inte bloggar... Haha, nej men typ. För det är väl inte så jättekul när man inte updaterar....?

I söndags: Var jag med Sara. Men inte riktigt vad jag ska säga... Det har varit lite upp och ner mellan oss.. Men vad ska man göra när man vart bäsa vän med en i ungefär 12 år ? Plötsligt sluta umgås för att det har hänt lite saker.... ? Nja... Funkar nog inte riktigt så... Men våran relation är absolut INTE lika stark som förut, tyvärr. Men sånt kan hända när man har **** kompisar.... Vill inte riktigt gå in på det här på bloggen...

Imorgon ska jag vara med Kelly efter skolan, vet inte vad vi ska göra... Om vi ska till henne, eller till mig, eller till stan... Haha, får se vad vi hittar på. ;)

Sen blir det ju vanliga skoldagar.... Inte så speciellt.. Haha.


Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0