Mary Kay


Jag får nästan aldrig torra läppar. Och det är ju jätte skönt för mig. Men när jag väl får det, som denna veckan till exempel, så är det verkligen jätte jobbigt. Det bildas ju typ små sprickor i läpparna, och jag tar och river bort skinnet runt dom sprickorna med tänderna. Varför vet jag inte. Men det förvärrar ju bara saken.

Jag har aldrig trott att läpp balsam skulle kunna göra något åt problemet. Men nu valde jag ändå att testa. Och det fick bli ett läppbalsam från märket Mary Kay. Det var verkligen ett jätte bra köp. 170:- kostade denna lilla fantastiska produkt. Och den var värd varenda slant. Det bästa är dessutom att man bara behöver ta en pytte liten klick. Och så återfuktas läpparna i nästan 6 timmar.

Så ni som bekymrar er över torra läppar borde verkligen testa detta!




Kommentarer
Postat av: Emmie

Jag är typ likadan, men jag använder typ vanligt lypsyl en gång, och sen försvinner det.

Förresten, har du målat naglarna igen, en liten närbild kanske!?

2012-02-20 @ 14:21:18
URL: http://chocolatenails.blogg.se/

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0