Jag har inte glömt att jag har en blogg..

Hej, efter typ 5 måndader...? Det känns som det iallfalll. Sorry för det. Kan berätta lite kort om veckan.

Måndag var en riktig skit dag. Vi åkte skridskor, och frös liksom ihjäl. Och man var verkligen tvungen att åka, så nu har jag skit ont i fötterna (fortfarande), tack var det. Sen efter att vi slutat gick jag och Kelly till stan och kollade i typ en halvtimma eftersom vi var så trötta efter dagen orkade vi inte gå runt mer, så vi gick till Kellys silversmide. Jag gjorde ett halsband, HELT SJÄLV! Känner mig så stolt, haha! :D Bild där nere.

Igår gjorde jag inget speciellt tror jag.... Och inte idag heller... Ville typ bara säga att det var en riktig skit dag i måndags... Haha. Hoppas ni haft en bättre vecka...?





Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0