I ♥ Shopping!



Köpte lite saker igår...:


299:-




Kommer inte riktigt ihåg vad de kosta...


Båda skorna är lite för stora, det är storlek 38 på de, men jag hittade inga mindre. Jag har storlek 37 egentligen, så de är inte så jättestora.


Den vita satt skit tajt, får nog byta ut den...

Har alltid velat ha ett par klackskor. Inte riktigt sånna jag köpte, men nästan, de jag vill ha ska vara högre.
Men det är en början... ;) Man ska ju inte börja med ett par superhöga, utan man får ta och börja lite smått...


Kommentarer
Postat av: Emmie

Tja!

Älskar dom bruna skorna!!!;)

Vet att du inte gillar att berätta vart du köpt saker (jag förstår varför sötis, jag har många "wannabeme:s")

Men vart har du köpt dom? du kan ju maila om du inte vill berätta här i bloggen;) [email protected]

Pöss!

2012-02-12 @ 17:39:57
URL: http://chocolatenails.blogg.se/

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0