För sent






Svar: Du borde testa detta läppbalsamet från Mary Kay då. För jag kan nästan garantera att det inte kommer försvinna på ett bra tag!

 
Jag klippte naglarna precis när jag kom hem från skolan eftersom att dom var så himla långa. Och då försvann typ hälften av designen. Så nu ser det väldigt fult ut, därför lägger jag inte upp en bild på dom denna gången. Tyvärr.
Men nästa gång ska jag verkligen komma ihåg att göra det!

 Jag tycker det är fint med långa naglar, men saken är den att jag går runt och river andra. Inte med mening då, men jag är van vid att ha väldigt korta naglar eftersom att jag har bitit på dom i 6 år. Slutade i början av förra året, för det är ju riktigt äckligt egentligen. Men jag antar att jag inte har lärt mig att hantera långa naglar än :p


Kommentarer
Postat av: Emmie

Okey, vi får se om det blir inhandlat;)

Själv är jag van, brukar alltid ha långa naglar, när jag väl klipper dom brukar jag "lämna kvar" minst en halv centimeter;) du får träna lite, HaHa;)

2012-02-21 @ 23:51:07
URL: http://chocolatenails.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart köpte du den ?

2012-02-23 @ 22:26:07

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0