Dumpa vågen



Okej, hur ska jag börja. När man försöker gå ner i vikt så är det hur vanligt som helst att man jämt och ständigt går och ställer sig på vågen för att se hur dom där siffrorna minskar. Men ofta blir man kanske besviken. Visst, vissa går ner jätte lätt, men andra går tvärtom upp. Jag till exempel, jag går upp i vikt när jag tränar. Det är för att jag har lätt för att bygga upp muskler. Och som alla vet så väger muskler mer än fett. Ni behöver alltså inte bli rädda för att ni håller på att bli tjockare. För det stämmer inte alls. Ni bygger muskler! Och det är ju skit bra :D Men om ni plågas av att se dom där "höga" siffrorna, så släng vågen! Väg er inte hela tiden, för då mår ni ju bara sådär dåligt.





Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0