Var har jag varit?

Oherregud vad länge sedan det var jag bloggade... Känns som att det var ett år sedan. Ni har väl inte glömmt bort mig...? Haha. 
Jag orkar inte berätta så mycket om vad jag har gjort för det skulle nog ta minst 5 timmar för er att läsa det, och det tror jag nog ingen orkar göra.
 
 
Men varför jag inte har bloggat är för att när jag skrev att min kompis skulle komma över i 2 veckor, så bestämmde vi oss för att inte sitta vid datorn alls de 2 veckorna eftersom både jag och hon sitter en hel del vid datorn, och jag/vi klarade faktiskt av det *stolt*, men iallfall sen efter det så tänkte jag; men jag har ju ändå inte bloggat på 2 veckor nu så jag kan lika gärna skita i det..
 
Sen så ville jag faktiskt inte sitta så mycket vid datorn under sommaren utan jag ville hellre vara ute och träffa folk, och det är ungefär vad jag har gjort under tiden jag inte bloggat.
Lite random bilder som kanske kan visa lite av det jag gjort ;)
 
 
 
 
 
 
Sen så har jag också gjort en massa andra saker som inte går o visa i bild... :)
 

Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0