A-A-A-AMAZING

Jag kom hem igår kväll. Och jag har verkligen haft hur kul som helst på Öland. Förra året ville jag inte ens hänga med bara för att jag tyckte att det var så tråkigt, men tack vare några personer vill jag bara tillbaka så fort som möjligt! :D Det var i tisdags som jag då träffade min syssling Lukas för första gången. Vi var hemma hos honom och pratade i några timmar för att lära känna varandra lite bättre. Sedan skulle han träffa sin kompis Jonas, så jag fick följa med.
 
Jag ska inte skriva en lång novell, så några detaljer blir det inte. Men jag lärde i alla fall känna hans kompis Arvid och Felipe också. Vi var ute hela natten och hade hur kul som helst. Fick en hel påse med gratis kakor klockan 3 på natten. Sov över hos Lukas, var ute igen, cyklade, badade, spelade badminton, ja.. listan skulle kunna fortsätta i evigheter.
 
 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0