Sammanfattning om gårdagen

Godmorgon!
Hade fullt upp igår så det blev inte så mycket tid över till bloggen.

För det första så sov jag ganska länge. Vaknade runt 11-12 tiden och det är ju senare än vanligt för mig.
Tog en snabb dusch och åkte sedan iväg till gymmet. Så var jag väl där i drygt 2 timmar. Sedan gick jag ner till Melissa sent på eftermiddagen.

Vi tog först en massa sånna där ljusbilder. Vet inte hur jag ska förklara, så jag snor en bild från google så att ni förstår.


Sedan skulle vi bada med Elvira. Eller Melissa satt i badkaret med henne och jag satt utanför och lekte med henne så att Melissa skulle kunna reda ut hennes toviga hår.
Och jag kunde ju inte ta kort på dom så det fick bli en väldigt tråkig bild på skummet.




När Elvira hade somnat så gick jag och Melissa ner i köket och kokade te och åt lite vindruvor. Sedan satte vi på en film. Fish Tank hette den och den var verkligen hur knasig som helst.

Det handlar om en 15 årig tjej som heter Mia. Hon har relegerats från skolan och bor i någon förort tillsammans med sin mamma och lillasyster. Och en dag kommer hennes mamma hem med en ny kille. Mia och han blir kära i varandra och så blir allt bara konstigt. Jävligt vidrig film i alla fall. Typ 7 åringar som dricker och röker och så var det svordomar i varenda mening. Så den filmen rekomenderas inte.




Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0