Tillbaka i Gbg

Nu är jag hemma igen. Bilresan gick jätte snabbt så det var ju riktigt skönt. Så jag tänkte berätta lite om vad jag har gjort dom senaste dagarna :)

Lördag:
Min familj kom fram någon gång på eftermiddagen. Då var Melissa och hennes familj redan där eftersom att dom hade åkt dagen innan. Jag och Melissa tog med oss Elvira ut för att titta på några djur. Det finns hur många bondgårdar som helst på Öland, och min farfars bror Evert äger en av dom. Så det är jätte kul att gå runt bland alla djur :D Fåren hade nyss fått små ungar. Och dom var hur söta som helst. Jätte mjuk päls hade dom också så man ville bara ta med en lammunge in och mysa med den.

Sedan gick vi vidare och hälsade på hästarna och därefter började vi gå mot havet. Men Elliot kom cyklande och stoppade oss eftersom att lilla Elvira var tvungen att gå hem. Så han tog med sig henne tillbaka medans jag och Melissa tog över cykeln. Så cyklade vi sista biten till havet och stannade och tog lite bilder.

När vi kom tillbaka så umgicks vi lite med de andra innan vi åkte till en resturang för att fira Farfar i efterskott. Det var jätte god mat, men ganska så dyr. Försökte göra inlägget så kortfattat som möjligt.












Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0