Sovmorgon, fast näe

Det känns inte alls som om skolan har börjat. Så fort jag kommer hem så får jag för mig att det fortfarande är lov. Väldigt skönt på ett sätt. Har dessutom sovmorgon tre dagar i rad denna vecka. I morgon börjar jag 9.20 eftersom att jag inte ska gå på första spanska lektionen. Halva klassen hade nämligen prov idag, så imorgon ska den andra halvan göra provet. Vilket betyder att vi som redan har gjort provet börjar senare. Hur skönt som helst! Men det blir egentligen inte mycket till sovmorgon för min del. Ska vara hos tandläkaren 8.15 om jag inte minns fel. Samma tid som vi börjar skolan i vanliga fall då. Det är bara en undersökning, så jag ska inte få tandställning än. Tyvärr :( Annars hade jag verkligen sett fram emot morgondagen.




Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0