Sassa - svar på frågestunden del 3

Kan ni göra inlägg om vad ni har i väskan?
Det kan jag väl göra ;) Men man vet aldrig vad man kan hitta i min väska... Haha


Vad tycker ni om Angered?
Vet inte riktigt.... Inget ställe jag skulle vilja bo på iallfall....


Vad tycker ni om invandrare?
Spelar ingen roll vart man kommer ifrån, alla är människor.


Har ni vänner som är invandrare?

Vad jag vet så är alla födda här i Sverige, men har några vänner som kommer från ett annat land. Spelar det någon roll eller...?


Om ni måste välja utav:

Fina tänder / Fina ögon – Fina ögon
Perfekta ben / Perfekta armar - Ben
Snygga bröst / Snygg rumpa - Bröst
Fina händer / Fina fötter - Händer
Fin mage / Fin rygg - Mage
Fin näsa / Fina öron - Näsa

Vad är värst utav:
Huvudvärk / Magvärk - Magvärk
Blod / Spya - Spya
Spindlar / Ormar - Spindlar
Bli hatad / Hata - Bli hatad



Har ni haft en period när ni lyssnade på depplåtar mycket? Typ Sofijah
Ja det har jag väl.. Sofijah lyssnar jag inte på längre. Jag och Offi lyssnade på henne ganska mycket när vi gick i femman.

Är ni ytliga?
Haha, ja, jag är nog väldigt ytlig... 

Kan ni umgås med fula?
Spelar ingen roll hur personen ser ut.. -.-

Skrynklar eller viker ni erat toapapper?
Hahaha, vet inte riktigt, ibland skrynklar jag och ibland viker. 


Singel eller upptagen?
Siiiiingel

Bästa partystället?
Vet inte... :P

Bästaste bästaste vän?
Har flera vänner. Sen är vi 7 stycken som umgås i skolan, så det är de man träffar och umgås med varje dag. Och så har jag en vän i Skåne som jag aldrig kommer sluta umgås med, hoppas jag. Offi är oxå en del av mina vänner..

Hur gör ni oftast era smileys?
Kan vara lite olika, ibland; ;) eller :D

Populär och hatad eller opopulär och älskad av få?
Opopulär och älskad av få....



Har ni haft någon sexuell kontakt någon gång?
Ja.... bror på hur du menar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

E du it Invandrare sj ?;)

2012-04-22 @ 18:05:26

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0