Sassa - Svar på frågestunden del 1

Vad vill ni bli när ni blir stora?
Jag har faktiskt inte bestämt vad jag vill bli. Men något jag drömmer om att bli är skådespelare. Dock är det ganska svårt att bli känd och tjäna bra pengar på det så jag tror inte riktigt att det är något jag kommer att satsa på.

 
Hur gamla e ni, Ni ser ut att vara 16-17 men ni säger att ni är väldigt korta?
Haha, det är faktiskt inte första gången jag får höra att jag ser ut o vara 15-17, men jag är bara 14 ;)

Kan ni ha en tävling?
Kanske kan fixa någon tävling någon gång...;)
 
Oskuld?
Ja och Nej
 
Är ni nöjda med erat utseende?
Klart man är nöjd med sitt utseende, skulle inte säga att jag var perfekt. Men jag är iallfall väldigt nöjd!

Vilka bloggar läser ni?
Läser ''storbloggare'', Kisse, Kenza, Foxi, Dessie osv. Och så läser jag folk som jag känner. Gossips, bbelva, jenny hammarlund (från top model) Och lite andra..
 

Vilka skolor går ni på?
Jag går på Kålltorp skolan.


Tycker ni om eran egen stil?
Jag tycker att det är en dum fråga. Haha :) Jag menar, man skulle väl aldrig ha på sig något man inte gillar...? Så ja, jag gillar min stil. 


Favvo växt?
Haha... Ehm... Har ingen speciell växt... :P 


Hatar ni nån?
Ja, tyvärr så gör jag det. 


Vad tycker ni om cigg?
Jag tycker att det är sjukt äckligt och onödigt. Varför lägga ner pengar på äckli skit som bara ''förstör'' en... Och sen röka för att det är ''tufft''... äckligt!


Har ni rökt?
Nej och kommer aldrig att göra det heller! Tänker inte ''förstöra'' mig själv för att se ''tuff'' ut, som man gör enligt vissa, äckligt! Man kan vara tuff på så många andra sätt...







Kommentarer
Postat av: Klara

Ja och nej? Du vet ju om du har haft sex?

2012-04-18 @ 16:49:41
Postat av: Cecilia

WORD^^

2012-04-18 @ 19:47:30

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0