Sassa - Svar på frågestundel del 2

Vill ni ha moppe?
Förut ville jag det, men inte nu längre tror jag.
 
Hur många har ni hånglat med?
Håller tyvärr inte räkningen, men flera stycken iallfall. 

När fick ni mens?
Jag fick min väldigt tidigt, jag var nog 10 år....

Om ni var tvungna att pierca er, vart skulle ni då göra det?
När jag blir 15 kommer jag att pierca mig i naveln. Sen har jag funderat på näsan eller tungan.


 
Varför började ni blogga?
Läs det Offi skrivit ;) 

Favorit affärer?
BikBok, Ginatricot, tessie har oxå väldigt fina kläder, Zara och några fler.
 
Vart har ni varit utomlands?
Holland flera gånger, Polen ett par gånger, asien, Danmark, Tyskland, Turkiet, Dubai och några fler.
 
Har ni en kamera?
Ja jag har en kamra. Men jag använder den inte så mycket. Orkat inte gå runt och bära på en fet kamera, så jag tycker att min Iphone räcker.

Kan ni svara i en video?
En annan gång kanske :)
 
Har ni något från Hollister?
Tror inte det.

Har ni båda bott i Göteborg sedan ni var små?
Yepp. Men i somras flyttade jag ju, och nu bor jag lite utanför Göteborg. I Lerum. Men åker ju till Göteborg varje dag så jag skulle säga att jag fortfarande bor i Göteborg :P


Beskriv er själva med 3 ord
Lat, bitchig(?), men åndå jättesnäll, haha :D

Beskriv varandra med 3 ord
Offi är VÄLDIGT generös, skitsnäll och jättevacker! :D


Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0