Offi - Svar på frågestunden del 3

Kan ni göra inlägg om vad ni har i väskan?
Ja visst. Håll utkik efter ett sådant inlägg nu i veckan.


Vad tycker ni om Angered?
Innan jag började på IES förra året så var jag nästan rädd för att åka dit. Jag fick för mig att alla gick runt med kniv där och rånade varandra. Men jag antar att jag trodde för mycket på alla rykten. Angered är ett väldigt mysigt område faktiskt. Och jätte många på skolan bor där, så jag har massa vänner i Angered.

 

Vad tycker ni om invandrare?
Jag har inget emot invandrare. Ibland kan jag känna ilska mot de som verkligen bara vandaliserar. Men alla är vi ju människor så ingen är mer eller mindre värd.


Har ni vänner som är invandrare?
Jag har flera. Älskar faktiskt ”blattar”, om man nu får lov att säga så. Dom har sitt eget språk som är rätt så underhållande att lyssna på :D

Om ni måste välja utav:
Fina tänder / Fina ögon – Jag har ju själv inte så fina tänder. Och det är något som jag verkligen önskar att jag hade
Perfekta ben / Perfekta armar
Snygga bröst / Snygg rumpa
Fina händer / Fina fötter
Fin mage / Fin rygg
Fin näsa / Fina öron

Vad är värst utav:
Huvudvärk / Magvärk
Blod / Spya
Spindlar
/ Ormar
Bli hatad / Hata

Ofelia älskar du din lillebror?
Det är klart att jag gör! :D


Har ni haft en period när ni lyssnade på depplåtar mycket? Typ Sofijah
Ja faktiskt. Men jag har alltid varit lite smått förtjust i sån musik. Jag och Sassa lyssnade jätte mycket på Sofijah ett tag. Vi kunde nästan alla hennes låtar!


Är ni ytliga?
Jag var lite ytlig förut. Men nu är jag inte det längre. Vem orkar gå och höra på mig om jag bara tjatar om att mitt hår inte ligger rätt, att min mascara har hamnat utanför, att jag är för tjock eller att mina kläder ser för pösiga ut. Men samtidigt tänker jag ju på vad jag tar på mig. Ska man på fest så tycker jag inte att man ska komma klädd i ett par slitna mjukisbyxor och en gammal tröja med Barbie på.

 

Kan ni umgås med fula?
Fula? Jag umgås med vem som helst. Oavsett hur dom ser ut. Det är insidan som räknas.



Skrynklar eller viker ni erat toapapper?
Haha, viker skulle jag tro.

 

Singel eller upptagen?
I´m a single lady


Bästa partystället?
Menar du liksom plats? Typ som hemma, i skolans matsal, klubbar osv? I så fall så är ju hemmafester väldigt mysigt. Sedan är det ju rätt chill med stora umgdomsdiscon. Typ sånna som jag var på förra sommaren och hösten :D Man lärde ju känna jätte mycket trevligt folk på det sättet



Bästaste bästaste vän?
Jag har flera bra vänner. Men de som vet mest om mig är väl Melissa, Rebecca, Sara och Amanda skulle jag tro. Kanske Sassa och Louise också :)


Hur gör ni oftast era smileys?
De jag använder mig mest av är nog ;) och :)



Populär och hatad eller opopulär och älskad av få?
Opopulär och älskad av få. Helt klart!



Har ni haft någon sexuell kontakt någon gång?
Ja



Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0