Offi - Svar på frågestunden del 2

Dricker ni?
Nej. Den enda alkohol som jag tycker om är cider. Och lättöl ibland. Men vad är vitsen med att dricka om man kan ha kul när man är nykter? Jag lever livet utan att ta någon skit helt enkelt.



Vill ni ha moppe?
Jag har inte tänkt så mycket på det. Så jag är inte helt säker. Men det kanske skulle vara kul :)

 
Hur många har ni hånglat med?
6-7 personer

 
När fick ni mens?
Jag var 11 år. Förstår inte varför det är så intressant egentligen. Det är något som alla tjejer kommer få.

 
Om ni var tvungna att pierca er, vart skulle ni då göra det?
Jag hade piercat mig i läppen eller näsan. Ett tag tänkte jag faktiskt göra det, men jag var rädd att jag skulle ångra mig. Försökte till och med pierca mig i läppen helt själv. Men sedan kom jag på att det kanske skulle bli snett, så jag ville inte ta risken.

 
Varför började ni blogga?
Jag och Sassa var med varandra jätte mycket under sommarlovet för 2-3 år sedan. Vi hängde i stan typ varje dag, och då började vi bara prata om hur kul det skulle vara att ha en blogg. Så vi startade en blogg tillsammans. Och vet ni vad vi tänkte kalla oss på bloggen från början? Pinksis och Blacksis. Och så skulle bloggen ha fått heta något i stil med pinkandblack eller pinkblacksisters. Tur att vi kom på något bättre!

 
Favorit affärer?
Topshop, Zara, Myrorna, Tessie och några hemsidor

 
Vart har ni varit utomlands?
Cypern, Rhodos, London, Isle of wight, Danmark, Tyskland, Mallorca, Kanarieöarna. Kommer inte på fler. Och kanske Turkiet nu I sommar.

 
Har ni en kamera?
Inte än. Men jag kommer få en i födelsedagspresent. En Canon EOS 600D tror jag det blir.

 
Kan ni svara i en video?
Inte denna gång. Men när jag får en kamera så kommer det kanske bli videoinlägg någon gång ibland. Bra va? :D

 
Har ni något från Hollister?
Jag tror inte det. Förut funderade jag på att köpa lite kläder därifrån. Men nu när jag ska ”byta” stil så känner jag att det blir onödigt. Kommer ju bara slänga ut dom kläderna eftersom att det inte är den typ av stil som jag är ute efter.

 
Har ni båda bott i Göteborg sedan ni var små?
Yesbox. Jag bodde mitt i stan, jätte nära Liseberg när jag var liten. Men när jag var 2-3 så flyttade vi till kanten av Göteborg där det var lite lugnare. För mina föräldrar tyckte att jag och Elliot skulle få en bättre uppväxt där :p Och här bor jag än idag.

 

Beskriv er själva med 3 ord
Jag är lojal, givmild och optimistisk :)

 
Beskriv varandra med 3 ord
Sassa är jättesnäll, supersnygg och pålitlig! :D


Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0