Offi - Svar på frågestunden del 1

Vad vill ni bli när ni blir stora?
Jag har alltid velat jobba inom sjukvården. Ett tag ville jag bli kirurg och ett tag ville jag bli obducent. Men nu vet jag inte riktigt. Tycker att det är lite för tidigt att börja planera det redan nu.

 
Hur gamla e ni, Ni ser ut att vara 16-17 men ni säger att ni är väldigt korta?
Ojdå, ser vi så gamla ut :o Jag är bara 13, blir 14 nu på lördag.

 


Kan ni ha en tävling?
Kanske det. Jag har faktiskt funderat på att ha en tävling där jag lottar ut några iphone skal. Skulle det vara en bra idé kanske :)

 
Oskuld?
Nej

 
Är ni nöjda med erat utseende?
Absolut. Hade jag fått den frågan för 2 år sedan så hade svaret varit nej.  Förut ville jag ha den där slimmade modellkroppen och skämdes över att visa mig. Men man ska ju vara nöjd med sig själv. Lära sig att leva med sina brister och acceptera hur man ser ut. Jag är både kort och lite kurvig. Något som jag själv tycker att jag passar i. Så jag är nöjd med mitt utseende :D

 

Vilka bloggar läser ni?
Jag läser kanske 5-10 bloggar dagligen. Mest modebloggar och dom där kända. Som Kissie och Foki.

 

Vilka skolor går ni på?
Jag går på Internationella Engelska Skolan här i Göteborg

 

Tycker ni om eran egen stil?
Faktiskt inte. Det finns en stil som jag typ dör för. Och den kommer jag ”skaffa” lagom till när jag börjar 8an tror jag. Ska i alla fall försöka. Ingen som jag känner har den stilen, så antingen kommer alla tycka att jag börjar klä mig konstigt eller snyggt. Men det spelar ingen roll så länge jag gillar min stil.

 

Favvo växt?
Jag har inte direkt någon favorit växt. Men vita rosor är fina och röda tulpaner. Känner nästan inte till några växter :p

 

Hatar ni nån?
Hata är ett starkt ord. Så nej, jag hatar inte någon. Man blir bara deprimerad om man ska ägna en massa tid åt att tänka på personer man hatar. Bättre att lägga ner sin tid på att älska, eller har jag inte rätt ;)

 

Vad tycker ni om cigg?
Jag tycker att det är något av det äckligaste som finns. Lukten är ju fruktansvärd och smaken är säkert lika hemsk. Förstår inte varför folk börjar röka. Det ser bara vidrigt och äckligt ut.

 

Har ni rökt?
Som sagt, det luktar illa, smakar säkert skit och så ser det vidrigt och äckligt ut. Så jag har aldrig rökt. Något som jag faktiskt är stolt över. Ni läsare som aldrig har stoppat en cigg i munnen borde också känna er stolta. Våga stå emot grupptryck. Det är något av det starkaste och modigaste man kan göra. Jag menar absolut inte att ni läsare som röker är sämre personer. Men ni vet väl hur skadligt det är för kroppen?


Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0