Några presenter från farmor



Fick bland annat Hungerspelen som jag nu har legat och läst i nästan 2 timmar. Tog bara en snabb paus nu så att jag kunde göra ett litet inlägg. Jag får sån himla ångest om jag gör mindre än 3 inlägg per dag. Som igår till exempel.  Ska bara läsa i 1 timme till, sedan ska jag försöka sova. För alla kusinerna kommer hit imorgon kl 8:30
Alldeles för tidigt för min del, men jag tycker att det är jätte tråkigt med vuxenkalas, så det känns skönare att ha det tidigt så att man är ledig resten av dagen.


Kommentarer
Postat av: Emmie

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN SÖTIS!!

Finfina presenter fick du också, ska snart börja läsa Hungerspelen själv, och Cirkeln är skitbra!;)

Grattis igen;)

2012-04-21 @ 10:06:11
URL: http://chocolatenails.blogg.se/

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0