Mini ''makeover''

Nu under lovet ska jag göra lite ''förändringar''
Jag ska;

Klippa håret kortare - Jag klippte mitt hår för några (3?)månader sedan, men jag klippte bara topparna då. Så nu vill jag faktiskt klippa det lite kortare. Jag har skiiiiit långt hår och är ganska trött på det. Det är skit jobbigt att ta hand om, speciellt när man har jätteslitet hår.

Färga håret - Jag ska färga håret igen, så nu är min mamma iväg och köper hårfärg. Är väldigt trött på min hårfärg. Denna gången är det 100% säkert. Jag var ju lite osäker först men nu är det helt klart att jag ska färga det ;). Tänker inte säga vilken hårfärg(men det kanske ni redan listat ut), men det blir INTE svart eller blont kan jag ju säga, haha.

Fixa ögonbrynen - Jag har ''råkat'' förstöra mina ögonbryn. Jag är inte så jättebra på att plocka så det har typ blivit ett ganska stort mellanrum mellan mina ögonbryn. Och de är i helt olika former, den ena är mer ''rund'' och den andra ''rak'', vet inte riktigt hur jag ska förklara det, men det är inte snyggt iallfall. Därför ska jag till en ''expert'' eller vad man nu ska kalla det som ska fixa de. Därför har jag låtit de växa ut lite så att de kan plockas.


Ser ni mellanrummet mellan mina ögonbryn...? Hehe..
Konstig bild, jag vet...

Kommentarer
Postat av: E´s kompis

Kan ni inte ha en frågestund snart?

Så svarar ni båda i varsitt inlägg

2012-04-12 @ 09:46:34

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0