Listerine total care



Jag tror att de flesta vet vad Listerine är? Men alla kanske inte har testat det. Då rekomenderar jag Listerine Total Care som innehåller 6 olika fördelar.

1. Antalet bakterier i munnen minskar
2. Hindrar plack från att bildas på tänderna
3. Ger skydd till tandköttet
4. Stärker emaljen och förebygger hål
5. Motverkar tandsten vilket leder till att tänderna håller sig vita
6. Fräsch andedräkt i flera timmar

De första gångerna jag använde det så började jag alltid gråta för att det var så starkt. Det kändes som om man gurglade syra. Men nu är jag van vid att den är så stark. Och eftersmaken är riktigt god. Det smakar mint och kallt och fräscht. Och så känner man sig mycket mer hygienisk efteråt :D




Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0